Tervetuloa

Jäsenlasku 2015 (29.5.2015)
Päivitämme jäsenrekisteriohjelmaa!
Suomen Urheilufysioterapeutit ry, sääntömääräinen kevätvuosikokous 17.04.2015, klo 19.00
Suft:n hallitus on päättänyt, suuren kysynnän vuoksi, jatkaa early bird ilmoittutumishintaa tammikuun loppuun. Varmista paikkasi vuosisadan kovimmassa fysioterapiatapahtumassa Suomessa.
Klikkaa SERTIFIOINTI palkkia sivun ylälaidassa!
SUFT Twitterissä (2.12.2014)
Osoitteessa: https://twitter.com/SUFT_FI
SUFT aloittaa vuoden 2014 loppuun mennessä urheilufysioterapian sertifionti järjestelmän.
SUFT järjestää 08.11.2014 Dynamic Tape teippaus kurssiin. Dynamic Tape on australialainen tuote ja erittäin käyttökelpoinen teippi mm. urheiluvammojen kuntoutuksessa. Dynamic Tape:n erikoisuus, muihin teippeihin ja teippauksiin, on sen erityisen suuri kyky absorboida ja luovuttaa elastista energiaa. Dynamic Tape on jo käytössä usealla maailman huipputason urheilijalla, mm. usea jalkapalloilija Brasilian World Cup:ssa käyttää em. teippiä ja mm. Wimbledonin ehkä suurin yllättäjä Nick Gyrgious (AUS), hän pudotti Rafael Nadalin jatkosta, käyttää Dynamic Tape:a. Seuraa ilmoittelua täällä ja SUFT:n Facebookissa (https://www.facebook.com/SuomenUrheilufysioterapeutitSuftRy), varmistamme päivämäärän piakkoin! Lisää tietoa Dynamic Tapesta saat osoitteesta: http://www.dynamictape.com
Urheilijan Rintakehä kurssi (URK) 6.-7.6. Helsinki
IFSPT Newsletter (16.5.2014)