Tervetuloa

Ajankohtaista

SUFT järjestää 08.11.2014 Dynamic Tape teippaus kurssiin. Dynamic Tape on australialainen tuote ja erittäin käyttökelpoinen teippi mm. urheiluvammojen kuntoutuksessa. Dynamic Tape:n erikoisuus, muihin teippeihin ja teippauksiin, on sen erityisen suuri kyky absorboida ja luovuttaa elastista energiaa. Dynamic Tape on jo käytössä usealla maailman huipputason urheilijalla, mm. usea jalkapalloilija Brasilian World Cup:ssa käyttää em. teippiä ja mm. Wimbledonin ehkä suurin yllättäjä Nick Gyrgious (AUS), hän pudotti Rafael Nadalin jatkosta, käyttää Dynamic Tape:a. Seuraa ilmoittelua täällä ja SUFT:n Facebookissa (https://www.facebook.com/SuomenUrheilufysioterapeutitSuftRy), varmistamme päivämäärän piakkoin! Lisää tietoa Dynamic Tapesta saat osoitteesta: http://www.dynamictape.com
Urheilijan Rintakehä kurssi (URK) 6.-7.6. Helsinki
IFSPT Newsletter (16.5.2014)
Kansainvälinen urheilufysioterapian konferenssi 20-22.03.2015
Uusi kurssimoduli! (22.1.2014)
The integration of aquatic therapy into athletic performance enhancement and injury management Level I
Suft:n jäsenille on avattu uusi suljettu facebook-ryhmä
Suft:n ensi kevään kurssit nyt koulutus osiossa!
Tarkemmat tiedot löydät linkit osiosta: www.isfpt.org
Yhdistyksen kevätvuosikokous pidettiin tänään lauantaina Helsingissä. Kokous myönsi hallitukselle vastuuvapauden tili-­ ja toimintakaudelle 2012.
RSS ATOM