Tiedoksi yhteistyö: Suomen Valmentajat

21.12.2019

Tervehdys SUFT -jäsen!

SUFT ja Suomen Valmentajat ovat sopineet yhteistyöstä, johon perustuen Suomen Urheilufysioterapeutit SUFT ry:stä tuli Suomen Valmentajien valmentajayhteisö. Nyt sinulla on mahdollisuus liittyä vuosihintaan 37 euroa. Liity jäseneksi osoitteessa www.suomenvalmentajat.fi/jasenyys/jaseneksi-liittymislomake/.

Täyttäessäsi valitse jäsenlajiksi henkilöjäsenyys, ensisijainen jäsenyys valikosta Suomen Urheilufysioterapeutit SUFT ry ja loput tiedot sen mukaan mitä kysytään.

Jäsenedut

Jäseneduista merkittävimmät ovat julkaisut (Valmentaja-lehti ja e-Valmentaja - sähköinen uutiskirje) sekä valmentajille suunnatut jatko- ja täydennyskoulutukset jäsenhintaan. Lisää eduista voit lukea osoitteessa www.suomenvalmentajat.fi/jasenyys/jasenyydet-ja-jasenedut/.

Oletko jo Suomen Valmentajien jäsen?

Mikäli olet jo sekä SUFTin että Suomen Valmentajien jäsen, ilmoita siitä sähköpostilla osoitteeseen toimisto@suomenvalmentajat.fi, niin tietoihisi merkitään SUFT jäsenyytesi. Jäsenlaskutus lähtee heti tammikuun alussa, joten huolehdi informaatio nyt heti, niin varmistat oikeanhintaisen 2020 vuoden laskun.

Lisätietoja Suomen Valmentajien jäsenyydestä saat puhelimitse 044 4596730 tai sähköpostilla toimisto@suomenvalmentajat.fi.

Sari Tuunainen
Suomen Valmentajat ry